Napa naik 20sen je...

 
 
 
 
 
(Ku tuju kan buat jiran sebelah bantalku...)


Dah menanah telinga ni dengar kata nak berhenti...peee dah..


Inilah Duniaku,


8 comments:

Kniedaz said...

Salam,
Naik RM10 baru nak berenti kot
Hehehe

JunAina said...

Nak berenti tu memang susah Zue...azam2 tak lepas2. Macam org suka minum kopi doc kata jangan minum cam ner tak minum dok teringa2 jerk.

Pelan2 le...

ieja amieja said...

SALAM KAK ZUE..
lamanya akk menyepi..:-)
bukan senang nak berenti kak..makan bulan tu..klu rege tu naik berganda2 maunya kot pikir byk kali nak rokok..

maza said...

eloklah tu...
naik banyak2 karang rusuhan lak berlaku.. mengalahkan kenaikan harga minyak Ron 97 gitew.. hahaha

zue said...

kniedaz,
waalaikumusalam...perokok tegar ni mana ada kisah harga naik...selalu zue sound kat hubby tu..'duit tu boleh beli brg dapur'. buat dek je..

JunAina,
mmg betul mcm org dok minum kopi kann...mcm kzue klu tak pekena nescafe 1 hari mmg tak sah.

zue said...

ieja amieja,
waalaikukusalam...lama menyepi...merajuk kot :)

mcm hubby kzue ni dah naik boring ayat nak berhenti ni...smpai kzue ckap dgn dia klu awak sakit dada jgn dok gadu2 kat kita...mmg tahap dongga klu dah marah.

zue said...

maza,
wah2 ketawa besor nampak.

biar naik byk2 baru dia tahu...mesti rokok daun org dok berebut cari kann.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.