Boleh tahan.

Hari Ahad ni 9hb may adalah hari ibu...kami adik beradik ingat nak buat suprise buat mak aku ni.

Rupa2 nya dia sendiri dah ada rancangan dengan kawan2 yassinnya. Mereka nak makan2 kat Hotel atas jemputan oleh satu badan.

Mak aku sekarang ni lebih advanced tak mahu kalah makan2 kat hotel. Anak dia kalau nak makan kat hotel tunggu le opis belanja..huhuhu.

Nampaknya rancangan kami adik beradik akan buat minggu lagi satu. Itu pun kalau tak ada yang menghalangnya.

Sekarang ni aku belum beli apa-apa lagi hadiah untuknya. Ingat esok (sabtu) nak gi cari barang.

18 comments:

ahmad humairi said...

salam,

beruntung ibu yang melahirkan anak-anak yang tahu menghargai pengorbanannya.

zue said...

wsalam cikgu humairi,
insyallah jasa ibu akan dikenang dan dihargai.

ain said...

wah...mmg advance la mak kak zue. sy tak plan lg nak buat apa. may be just buy her a present kot and send her sms.

happy mother's day utk kak zue gak!!

sI tEDI said...

ekekekkee.. betul tu.. edenni hah nak jejak hotel kalau ada majlis n kursus je. ekekeke

maiyah said...

wah.. mesti sronok hati ibu tu..
slmt hr ibu gak utk zue

Che' Pit said...

ngeh ngeh ngeh
cayalah.. mmg advance le emak kak zue..
Cp pun sama, tunggu outstation atau ada program je baru makan kat hotel.. biasa mkn kat gerai tepi jalan jer haha

zue said...

ain,
walaupun mak k.zue tu..org yg x brsekolah tapi dia cukup aktif dan ahli umno seumur hidup.

dari situlah dia dpt ramai kwn.

si tEDI,
sapa2 yg bekerja aku tahu kannn bila kita akan merasa mkn kat hotel.

zue said...

maiyah,
harap begitulah.

thank maiyah and ain juga.

che' pit,
ngeh ngeh ngeh...k.zue rasa bangga sbb mak k.zue dah advanced gitu hehehe.
dulu2 dia suka kondem tang mkn kat hotel tapi skrg suka lak nak ikut dgn geng2 dia.

KAMATO said...

salagi ibu masih ada, wajib bagi kita mengingatinya

Nida said...

salam..

Selamat Hari Ibu.. dan semoga berbahagia disamping insan2 tersayang :)

zue said...

kamato,
insyallah..selagi hayat dikandung badan.

nida,
wsalam..selamt hari ibu buat nida juga.

tunbegia said...

fuyoh, mak makan kat hotel tuh, hebat kanns

ummu said...

salam kak Zue
ibu insan paling berjasa dalam hidup kita kan...

maza said...

hmm.. nak advance lagi, sambut di pulau tioman itew..hehhehe

musti emak teruja sama lorrr

penjejak maya said...

salam,

saya kalau nak makan kat hotel tu kena tunggu panggilan kursus. tapi mak zue itu bukan calang-calang mak juga hehe.

zue said...

tunbegia,
yesssza.

ummu,
wsalam...jasa ibu tetap dihargai sepjg hayat.

maza,
jauh nya smpai ke pulau tioman gitu...akan difikirkan.

penjejak maya,
wsalam...mak2 skrg dah advanced.
mereka lebih arif dari kita. dah mcm2 aktiviti dia org ada.

Nadri said...

dah beli belum present utk ibu kak zue tuu???

zue said...

dah...tapi lum beri sbb hari 15hb ni baru jumpa mak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.