Jadi mangsa.

Hari ni 9hb ogos..national day singapore..tapi yang boringnya jb jadi mangsa.

kenapa...sebab jalan jemmm.

Ni yang aku tak suka..kul berapa le aku sampai rumah nanti.

8 comments:

en_me said...

ahaha.. dah lamer tak masuk temasik..

zue said...

zue pun sama..last skali masa cuti sek bln 3.

Azma said...

ciannyer..sabo ye kak zue.. :)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

jalan sana jammed jugak ya macam kl???

Kniedaz said...

wah..kalau jammed tu yg malas nk kua p mana2

piewahid said...

org lain yg merdeka, kita yg terkena tempias. adat bjiranlah kut? :)

"Selamat menjalani ibadah puasa dgn sempurna. Semoga segala amalan dan doa diterima-Nya. Ampun maaf atas segala kesilapan & kesalahan"

maza said...

huhuhu... memang sesak kalau puak2 tu mendarat ke tambak! huhuhu

tapikan, tu kan hari kebesaraan dia worng, kenapa tak tinggal aje kat negeri dia worng sambil kibarkan bendera itew.. huhuhu

kacau aje kan?
tapi rahmat pada para peniaga lah fulaks..

jgn ada lak stesen minyak kita 'terjual' ron 95 kat dema itu udah ler.. huhuhu

nahmy said...

sabar sis..sabar...bygkan Ramadhan yg semakin menghampiri kita ni...syokk. apapun selamat berpuasa & mengimarahkan Ramadhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.