7 tahun.

zwani.com myspace graphic comments


Esok adalah harijadi anak aku..MUHAMAD HARIS DANIEL yang ke 7 tahun.
Esok juga aku cuti...jadi aku nak le updatekan ucapan harijadi haris ni kat sini sebab aku ni gunakan harta ahmad albab...

Untuk haris daniel...ibu ucapkan selamat hari jadi yang ke 7 tahun semoga jadi anak yang soleh dan rajin2 baca buku tau. Insyaallah cuti sekolah nanti kita pergi 'bercuti'.




12 comments:

ain said...

Happy 7th bday Haris!!! semoga haris jd anak yg soleh dn diberkati Allah dunia dan akhirat!!

psst...ibu n ayah kasi hadiah aper?hihi

Ummi batrisya dan damya said...

salam kenalan

selamat hari lahir haris, semoga berjaya di dunia dan akhirat

maiyah said...

slmat hari jadi Daniel.. moga berjaya n dgr ckp ibu tau :)

izan said...

mudahan muhamad haris daniel dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan keceriaan selalu...

naz ilyn said...

salam... amboiii daniel mama dah janji nak bawak gi bercuti cuti sekolah ni mesti seronok happy besday dengar nasihat mama tu.

Mak Su said...

happy 7th birthday ya Haris :)

um. masyitah said...

Assalamualaikum,wah dah makin besar ni,Happy belated birthday ke 7 tahun,ya Daniel.Semoga diberkati Allah.

zue said...

asalam,
buat teman2 yg tersayang terima kasih diatas ucapan ikhlas kalian buat Haris hanya allah jua yang membalasnya. amin.

zue said...

ain,
belum beli apa2 hadiah..lagi pun haris tak berapa kisah janji dpt potong kek dah suka dia.
--------------------

ummi batrisya,
maiya,
mak su,
um. masyitah,

terima kasih banyak2.
--------------------

izan,
tq kerna singgah sini.
--------------------

ilyn,
insyaallah cuti2 sekolah nak bawak gi jalan2.

Kak Zue said...

sama tarikh lahir Haris dgn anak saudara kak long Iqa..14 Nov. Sorang lagi anak saudara 18 Nov dan yg terbaru 12 Nov..HAPPY BELATED BIRTHDAY utk Haris Daniel

MOKCIK AZWA said...

happy belated birthday haris...semoga panjang umur murah rezeki ya...

Kak aNIe said...

Zue...happy belated birthday to Haris daniel...semoga dia membesar menjadi anak yang soleh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.