Tak kaki sukan.

Dari sekolah rendah hingga ke sekolah menengah dan akhir sekali ke kolej...memang aku tak kaki sukan. Aku kaki apa pulak....kaki rayau kot.


Ini telah menjadi ikutan pulak anak-anak aku juga. Kalau setakat ikuti latihan memang tak pernah miss datang tapi bila ditanya masuk acara apa...'tak masuk apa-apa pun'.


Membeli pakaian dan kasut sport bukan main lagi...tapi sudahnya jadi tukang sorak aje le.(Mcm aku juga)


Bila nengok budak2 yang kaki sukan ni boleh tahan juga stamina dia orang ni...nak juga nengok anak2 aku ni dpt kumpul medal2/piala tersusun kat gerobok tu.

Inilah orang kata mak borek anak rintik...

13 comments:

ain said...

hehehe...kita serupalah kakkk!! anak2 saya pun mewarisi 'bakat' saya. paling2 pun masuk acara perbarisan aje. jadi la kan!!

sI tEDI said...

aku pun bukan kaki sukan. buktinya lemak aku sedang menari-nari riang!

zue said...

ain,
kiranya kaki sorak je hehehe.

--------------------

si tEDI,
byk sgt lemak tu bahaya juga tapi klu dpt menari poco2 pun ok.

maiyah said...

mmg suka sukan dulu.. lompat jauh n bola jaring.. heeee sronok lak flash msa dulu2

um. masyitah said...

salam zue
saya rindunya dengan sukan..hu hu..
terutama panjat gunung,terobos gua,masuk gaung...nasib baik masa kat u dulu,masa saya wat projek arkeologi tak termasuk terus sebuah gaung di sebuah gua..

Mak Su said...

maksu bukan kaki sukan, paksu boleh jugaklah.

anak2 pula -> semua kaki sukan, sampai wakil sekolah, daerah. seronok gaks tgk dorang kumpul pingat, maksu dulu2 kumpul sakit tekak jer, asik sorak utk orang lain... hehehe

Shais said...

sama la kita kak Zue...bukan jenis kaki sukan....jadi pemerhati lagi best.

MOKCIK AZWA said...

mokcik pong bukan kaki sukan..uhukss

zue said...

maiyah,
bestkan...

--------------------
um.masyitah,
seronok tu bab panjat memanjat...tapi zue panjat pokok rambutan aje le. hu3.

--------------------
mak su,
wah penuhlah piala kat gerobok mak su aik. dpt tayang kat org yg dtg ke umah.

zue said...

shais,
kaki sorak pun seronok juga kann.

---------------------
mokcik azwa,
kaki apa pulak aik?

kak anie said...

Anak2 kak anie semua ikut ayah diorang...pak sedara pak sedara...kaki sukan...sehari tak main bola tak boleh...kaki sakit...penat pun nak main bola jugak...

KAKTINY said...

salam kak zue..

tiny fail bab sukan..
tiny bukan kaki sukan..
pun bukan kaki sorak..
tapi KOMPEM kaki borak..
kalau dh buleh borak, tak hengat siang malam.. kehkehkeh...

anak-anak?.. tak tau ler lagik.. kecik2 lagi, tak dpt nk tgk hasilnya lagik hihihi... kalau ikut abahnya.. kaki badminton la.. kalau ikut ibunya nih, satu 'sukan' jer tau.. renang.. (itu pon dh lama tinggal segala skill.. huhuhu)

zue said...

kak anie,
majulah sukan untuk negara.



tiny,
kaki sorak..borak..layan aje.

tahu juga renang harap kak zue...huhuhu hampeh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.