Bola punya citer...

Musim demam bola ni kecoh...boleh gaduh anak-anak aku.

Bergaduh berebutkan tv. Yang si kakak nak nengok citer kegemarannya si adik lak nak nengok bola.

Baru darjah 2 tapi kalau citer pasal bola bukan main lagi.

Gara-gara bola sampai aku kena beli kasut dan bola baru.



Balik kg pun sama...kesian mak mertua aku drama2 kegemarannya tak dapat nengok sebab cucu2 nak nengok bola.

Aku...bola ni tak berapa minat ada dan tak adanya sama aje.

15 comments:

ahmad humairi said...

salam,

zue boleh temankan hubby dan anak-anak....join skali..

ain said...

salam kak zai....Alhamdulillah anak2 saya x de yg amik tau psl bola. tp mlm krg hubby sampai, alamat tido dpn tv lah tmnkan dia tengok bola.

Rozali said...

Assalamualaikum Zue

kena layan mereka

mana tahu suatu hari nanti
mereka jadi pemain Malaysia

Wassalam

zue said...

cikgu humairi,
suami zue skrg dah x mcm dulu klu nengok bola...klu dah penat...tido lebih penting. kesian lak anak. x ada org nak temankan dia nengok bola akhirnya dia pun masuk bilik tido.

ain,
ceh2 hubby nak balik mlm karang...leh le nengok bola sama2 ek. hehehe.

rozali,
mmg sbgai ibubapa ni..zue kena juga ikut apa minat dia.

MOKCIK AZWA said...

mokcik pun sama...ada tak ada sama sajork...sebab memang dah tak menengok tv dah hehehe

Tie said...

Haha... kat rumah ni, suami Tie sorang je yang minat bola. Tapi taklah kemaruk sangat. Tie pernah kata kat dia, buat apalah susah2 kejar bola tu, hihi... saja nak sakat dia.

maiyah said...

biasa le bebudak.. jnji dia sronok..

hans said...

hahaha
4 tahun sekali

Nida said...

Bagusnya ada semangat kesukanan pada jiwa anak2... anak2 Nida semangat juga.. tapi kemudian bola tengok dia@tidooo

zue said...

mokcik azwa,
ada geng gak.

tie,
x kira tuo ke mudo semuanya klu dah minat/suka bola...sanggup brsengkang mata.

maiyah,
kena ikutkan juga..klu x mulutnya x brhenti2 memintak.

zue said...

hans,
nasib baik thn skali..klu 1 thn skali masak d buatnya.

nida,
tido lagi best kannn.

Aida Ali said...

Layan je depa ni

zue said...

aida ali,
tq krn singgah sini...cikgu mmg kena layan.

maza said...

wakakaka..........

piala dunia 4 thn sekali, drama boleh tengok hari2..

bagi chance ler. hehehhe

Nadri said...

itu lah penangan Piala Dunia..semuanya cerita pasal bola w/pun ada yg tak pernah ambik pusing pasal bola...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.