Opis lengang

zwani.com myspace graphic comments



Minggu pertama cuti persekolahan...ramai pekerja ambil cuti. Boring nyer..

Opis lengang tinggal beberapa staf aje...drawing nak kena submit dalam minggu ni...staf tak ada pulak...mengelat betul dia orang ni.

Aku ingat nak cuti juga nak balik kampung tapi suami tak berapa sihat.

Minggu depan ada lagi...Monday..Cuti2 balik kampung.

10 comments:

sI tEDI said...

opis sy pun lengang!

kakcikseroja said...

Macam kat sekolah pula, ya?

Kniedaz said...

saya pun nak balik kampung jumaat ni..yabedabedu!

maiyah said...

sian dia.. meh kita tulung drawing2 nih ngeee.. tulung tengok ler

maza said...

alahaiiii..bucuk! bucuk! bucukkkk...

kesian dia.. hehehehhe

meh sini urut kaki, meh..
wakakakaka

hans said...

ramai orang tak suka hari Isnin tapi ramai orang suka Hari Jumaat

Nida said...

nak tolong draw.. takut jadi picture lain pulak kang....

Semoga suami Kak Zue kembali pulih dan sihat...

ahmad humairi said...

salam,

selamat balik kampong...berhati-hati di jalan raya..

Syafrizal said...

biasa la hari Isnin..
semua mesti macam lemah je rasanya

Nadri said...

opis lenggang lah best..lg2 klu bos takde..tikus blh menari2..

takpe, minggu depan giliran k. zue pulak ambik cuti..kesian anak2 asyik dok rumah shj..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.