n3 terakhir...

Hari ini merupakan n3 aku yang terakhir untuk tahun 2009. Disepanjang 2009 byk suka dan dukanya dan semoga 2009 menjadi iktibar untuk aku memperbaiki diri ini yang sentiasa kekurangan.

Aku harap 2010....esok lah ya menjadikan aku seorang yang lebih ceria lagi dan utk 2010 juga aku berazam utk cepat2 habiskan hutang2 aku kat cik2 bank iteww. Tak tahu le bila nak habis nyer....

Sebelum tu layan sikit acara membaling guli ke longkang...


nak angkat pun tak kuat ni...ada hati nak main juga.






8 comments:

Ummi batrisya dan damya said...

selamat tahun baru!

sI tEDI said...

baling guli ek?

selamat tahun baru!

en_me said...

sonoknyerr men longkang tewww mak.. ehehe

zue said...

ummi,
sI tEDI,
HAPPY NEW YEAR.

********************

en_me,
gambo masuk longkang lak x ada zue upload kn kat si iteww.

maiyah said...

slmt thn bru, kita selangkah menuju kejayaan erk dimana ya aku dpt perkataan tu ;)

ain said...

happy new year utk kak zue n family too!!!

zue said...

maiyah,
thank...ket mano ekau dapet prkataan tu..den x kesah.

********************

ain,
sama lah kita aik.

Mak Su said...

happy new year :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.