Itulah aku.

Kita inginkan mahligai yang kita bina berkekalan hingga akhir hayat...dan kita juga inginkan mahligai yang kita bina tiada sengketa dan perbalahan tapi mustahilkan...Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri...

Siapa yang harus disalahkan dan siapa yang harus mengalah.

Bukan aku emo sangat cuma rasa sedih juga kan kita sebagai isteri adakalanya terasa kecik hati...tapi semua itu dipendamkan dalam hati aje...


Sila klk dibawah ini berkenaan dengan 10 tips bagaimana boleh menjadi pasangan yang baik.

http://pakarhowto.com/tips/10-tips-bagaimana-anda-boleh-menjadi-pasangan-yang-baik.html#more-4665


9 comments:

Kakzakie said...

Tercuit sikit-sikit usah dipanjangkan. Biasalah kan... rajuk yg minta dipujuk. Tak manis rasanya.....balik pada Allah mohon segala padanya....

zue said...

kakzakie,
mmg x kan lama...tapi itulah sentiasa mengalah.
ya allah ampunkan dosa aku ni.

kayteeze said...

Biasalah Zue, sedangkan lidah lagikan tergigit. Samalah dengan kita. Biasa kita diam je, lagipun jiwa kita ni kan halus, mudah terasa. Kita diam 2-3 hari, pastu okay semula. Anggaplah ianya satu dugaan.

maza said...

aduhaii... terputus kata lah kzue..
maza tak pandai dlm memberi nasihat secara begini..

lagipun maza suami..
dan kekadang ego maza mengatasi...

apa2hal pun, maza tinggalkan sepotong pantun.. barangkali dapat membantu.. huhuhu

Awan larat membawa hujan
Petir berdentum gempita bergegar
Resmi bersahabat bersulamkan godaan
Ujian dikemam hidup bergalangkan sabar.

hazari. said...

yang penting, kedua dua mesti mengalah. terutamanya kalau ade cahaye mate.

Miecyber said...

Macam macam dugaan dalam kehidupan ini...

236 pulau di Malaysia belum ada nama

zue said...

tie,
zue mmg ambil sikap brdiam diri dan x kuasa nak memanjangkn lagi sbb malu dgn anak2.

zue said...

maza,
terima kasih krn memberi pantun nasihat. diharap zue jadi org yg penyabar...insyallah

zue said...

hazari,
susah nak dpt kan kedua-duanya mengalah....

miecyber,
mmg mcm 2 lah ya..adat brumahtangga..kejap hari ni ok..esok2 gaduh balik...org kata on/off.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.