Pujuk..masuk..

Pujuk-memujuk memang kerja orang macam ni..mula2 email....kemudian fb....dan ni cari aku pakai hp....

Ada biz baru diperkenalkan belum ramai..kalau masuk dulu.....senang nak dapat orang bawah..

Bukan tak nak masuk tapi dah selalu terkena..akhirnya aku juga rugi.

Berkata..bukan skim cepat kaya..bukan biz MLM.....tak perlu cari orang.....biz yang ada lesen.....tak perlu jual barang.

Hanya masuk ahli......boleh percaya ke..


16 comments:

kayteeze said...

Ish.... mana boleh berjaya tanpa usaha, kan Zue ?

maza said...

maza sokong kata2 kak tie.. huhuhu

hati2 jangan sampai terjerat diri.. huhuhu

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Zue,

Akak setuju dengan Zue, dan nasib kita lebih kurang sama, tiap kali masuk perkara-perkara macam ni akhir kecundang, usahkan untung. modal pun tak balik.

Belajar menguatkan hati mengatakan "tidak" pada perkara macam ni pada masa akan datang./

zue said...

tie,
mmg pelik dan x munasabah..tanpa jual brg boleh dpt untung dgn melabor saja.

maza,
dah byk kali trkena..ni yg kena brhati-hati.

Kakzakie said...

Zue,

Macam-macam sekarang ni. Kalau kakak memamg malas nak ikut. takut bila dengar dan lihat macam-macm kejadian....

ahmad humairi said...

buat mana yang patut....itu tandanya nak berjaya!

zue said...

kunang-kunang,
walaikumussalam...mmg betul..kena belajar katakan 'tidak'. esok2 dia cari lagi kena bagi alasan kongkret.

kakzakie,
'dia' suruh dgr talimat dulu...lepas tu katanya klu nak masuk atau tak itu trpulang...masalahnya mesti dia org ni akan cari peluang nak memujuk.

atie said...

salam kak zue ...... salam ukhuwah...

JunAina said...

mana ada jalan mudah untuk senang, mana ada jalan mudah untuk buat duit? semua kena ada usaha...kena ada hitam putih dari mana sumbernya...

salam kenal2 dari aina...

Miecyber said...

Hati hati dengan skim cepat kaya...

7 orang terkaya di Malaysia

ejaMaria said...

tak bole percaya langsung...
mana ada bisnes yg sukses tanpa kerja keras... poyo la org itu... ;p

MOKCIK AZWA said...

mokcik dah serik..rugi ada, untung takda..yang pelik camno orang lain boleh pulak untung sampai jadi tahap jutawan..ntah la..kita ni yang takda skill cam dorang kot..

zue said...

cikgu ahmad,
insyallah kena berhati-hati.

atie,
walaikumussalam...thank krn singgah sini.

JunAina,
mmg x munasabah tanpa usaha nak berjaya.
thank singgah sini dan salam perkenalan.

zue said...

miecyber,
itulah x mahu pisang berbuah 2x.

ejaMaria,
eee mmg poyo pun, ni pun asyik sms nak jumpa..

mokcik azwa,
ahalah mokcik mmg pelik kan ada yg brjaya siap tunjuk2 kan keta beso..umah beso..segala2nya beso2 belaka.
kita yg x pndai ni beri keuntungan pd mereka..hasilnya kita x dpt apa2..gigit jari.

kakcik said...

Jangan sesekali percaya benda2 macam ni. Semoga Zue tidak terpedaya.

zue said...

kakcik,
insyallah..cuba x akan trpedaya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.