Entahlah apa nak jadi.

Dimana- mana media elektronik dan laman sesawan memperkatakannya.

Kat pejabat lagilah...pagi-pagi dah sibuk cerita pasal video klik ketua parti pembangkang.

Boleh percaya ke...atau tidak..sebab semua ni cerita-cerita dari mereka-mereka ni..entahlah.

11 comments:

ahmad humairi said...

ASSALAMUALAIKUM,

Mereka mereka cerita....sayapun boleh mereka cerita. Siapa pun mereka cerita adalah untuk memanaskan situasi.

pB said...

dasyat kan ....

dunia dah nak kiamat

zue said...

cikgu ahmad,
waalaikumussalam...ye lah kan sesiapa pun boleh reka ceta..

Rasulullah bersabda: Seseorang hamba yang membicarakan sesuatu yang belum jelas baginya (hakikat dan akibatnya) akan dilempar ke neraka sejauh antara timur dan barat. (Hadis riwayat Muslim).

zue said...

pB,
entahlah kan...

Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah. (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim).

Rozali said...

Assalamualaikum Zue

subhanallah
membaca hadis2 tu
moga kita tidak terikut dgn mereka yg mengejar dunia

Wassalam

maza said...

"KITA SEBAGAI RAKYAT TAK BOLEH BIARKAN PERKARA INI! Kita bertanggungjawab utk memilih pemimpin yg berakhlak mulia dan beretika baik!

Dari itu, kita perlu siasat kedua2 belah pihak. Pihak Datuk T dan kesahihan Video itu sendiri...


err...Kzue ada video tu tak ... bak ler.. maza nak siasat jugak ni.. almaklumlah nak tentukan berita sahih jer.. nak pilih pemimpin gitew.. ahaks..

hahaha

zue said...

rozali,
waalaikumussalam...mudah2 kita jgnlah begitu.

zue said...

maza,
mmg lah kita sebagai rakyat...memilih pemimpin yg akhlaknya yg baik...tapi org yg menuduh tu baik ke akhlaknya.

maza..buat masa ni video tu belum sapa kat tgn ni...klu x boleh juga kita sama2 siasat akan kesahihannya..tergamak gitu..hehehe.

MOKCIK AZWA said...

Zue...wakaka..kawe pong nok jugok siasat kesohihan video tu hahaha...

Tak kuasa dah nak layan benda2 ni..memang betul kata2 bahawa ini semua untuk mengalihkan perhatian daripada isu DNA tu.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

sy tak amek port pun..agaknya org port klang lagi la tak amek pun..

jaga keluarga sendiri udah la..janganla kita nak perkatakan sesuatu yg kita sendiri tak tahu kebenarannya

zue said...

mokcik azwa,
ye lah..mmg x kuasa nak layan bende2 mcm ni kan...tapi telinga dan mata hari2 dok dgr bende2 mcm ni...dan mulut terus berkata-kata kan.

sahromnasrudin,
waalaikumussalam...betullah...jgn nak sibuk2 hal org...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.