1/2 day kerja.

Hari ini opis baik hati bagi 1/2 day kerja sebab nak sambut KONGSI FA CHOI.
Opis beroperasi semula pada 17hb feb.

Tapi aku tak dapat balik juga sebab tunggu suami aku balik kerja jam 5.30 ptg.

Nak tunggu sampai kul 5.30 ptg....aku nak ronda2 kat ANGSANA dulu.

Buat teman2 blogger yang nak balik kg tu...berhati-hati lah di jalan raya.

'Pandu Cermat Jiwa Selamat' dan 'Selamat Bercuti Sakan'.

12 comments:

ahmad humairi said...

salam,
selamat bercuti,
berhati-hati bukan hanya di jalan raya sahaja. berhati-hatilah di mana sahaja

salam 1Malaysia!

Mak Su said...

selamat cuti panjang :)

insan pendidik said...

salam,

selamat bercuti dan berhati2 terutama sewaktu dalam perjalanan nanti

sI tEDI said...

selamat bercuti zue.. :)

maiyah said...

slmt brcuti

~ CeguLinn~ said...

salamm...

salam balas kunjungan ..
selamat bercuti jua..

hans said...

dah sampai rumah dengan selamatnya
hehehehe

selamat makan limau banyak2...hehehe

zue said...

ahmad humairi,
mak su,
insan pendidik,

selamat dari segalanya.


sI tEDI,
maiyah,
cegulinn.

gong xi fa cai...dan jln2 1 m'sia.

hans
mkn limau jgn byk2 sgt tau nanti sakit tekak.

Tie said...

Angsana JB ke ? Tie dah lama tak ke sana. Sekarang ni bila balik Johor, kami jenjalan ke Jusco yang baru buat tu...

Kniedaz said...

eh eh..kat JB dah ada Jusco? Dah lama tak ke JB..dekat 9 tahun...sejak kawin lama tak jejak JB..rindunya...

zue said...

tie,
klu setakat jusco tu..kat mana pun dah ada. semuanya sama aje.

kniedaz,
wah lama juga ia x turun jb.

tunbegia said...

sudah murah buat paspot,

salamm,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan.